Názov školy | Základná škola,Školská 3, Poltár |
Adresa školy | Školská 3, Poltár |
Telefón | +421 047 4222315 |
vedenie@zsskolpoltar.edu.sk | |
WWW stránka | https://zsskolska.edupage.org |
Priezvisko, meno | telefón | ||
---|---|---|---|
Riaditeľ | Mgr. Eva Dirbáková | 0911310019 | eva.dirbakova@zsskolpoltar.edu.sk |
ZRŠ | Mgr. Eva Košťáliková | 0911310012 | eva.kostalikova@zsskolpoltar.edu.sk |
Titl., priezvisko, meno | Kontakt | Funkcia | |
---|---|---|---|
predseda | Mgr. Andrej Rončák | 0918057443 | učiteľ |
pedagogickí zamestnanci | Eva Dudášová | 0908928291 | vychovávateľka |
ostatní zamestnanci | Angelika Látková | 0903534781 | ekonómka |
zástupcovia rodičov | Anna Hanová | 0907208569 | |
Pavol Skýpala | 0915825501 | ||
Jana Kubelková | 0908918797 | ||
Alexandra Oboňová | 0918577245 | ||
zástupca zriaďovateľa | Ján Kromholc | 0904881959 | |
iní | Mgr. Pavol Jánošík | 0948159891 | |
Ing. Peter Žilák | 0903288583 | ||
Pavel Gavalec | 0902056170 |
Názov | Mesto Poltár |
Sídlo | Železničná 489/1, 987 01 Poltár |
Telefón | +421474308423 |
mesto@poltar.sk |
RADA ŠKOLY:
Na 4 zasadnutiach riešila aj s riaditeľkou školy nasledovné:
Prerokovanie správy o výchovno - vzdelávacej činnosti za školský rok 2021/2022
Voľba predsedo RŠ
ŠkVP - inovácie, nové predmety
Údaje o počte žiakov
Krúžková činnosť
Formy dištančného vzdelávania
Návrh rozpočtu školy na rok 2022
Zhodnotenie a analýza výchovno - vzdeláacích výsledkov za 1. a 2. polrok
Informácie o zápise detí do 1. ročníka
Organizačné zmeny školy v školskom roku 2021/2022
Materiálno - technické zabezpečenie školy
Koncepčný zámer rozvoja školy
Správa o výsledkoch hospodárenia školy
PORADNÉ ORGÁNY ŠKOLY: - zasadajú 4 razy do roka a viackrát podľa potreby
MZ 1. stupeň - vedúca: Mgr. Alena Bútorová - všetky predmety
Jazyk a komunikácia - vedúci: Mgr. Michal Apjár - SJL a cudzie jazyky
Matematika a práca s informáciami - vedúci: RNDr. Milan Bodnár - matematika, informatika
Človek a príroda - PaedDr. Silvia Vitoslavská - FYZ, CHE, BIO
Človek a spoločnosť, Človek a hodnoty - vedúci: Mgr. Andrej Rončák - DEJ, GEO, OBN, ETV, NAV
Člevek a svet práce, Umenie a kultúra, Zdravie a pohyb - vedúca: Mgr. Janka Kubaliaková - TCHV,VYV,HUV,TSV,RPH
MZ ŠKD - vedúca: Eva Dudášová - 3 oddelenia ŠKD
Na začiatku školského roka si každá PK a MZ stanoví ciele, ktoré koordinujú so ŠkVP , počas školského roka ich na základe analýzy aktualizuje a vyhodnocuje na pracovných poradách a tým spolupracuje na tvorbe školského vzdelávacieho programu a učebných plánoch. Na základe dosiahnutia a lebo nedosiahnutia cieľa vo výchovno - vzdelávacom procese, potom stanoví opatrenia a ich splnenie vyhodnotí na každom zasadnutí. Hlavným cieľom každej komisie je rozvíjať kompetencie žiakov. Analýzou sa zistilo, že sa to darí v rôznych triedach rozdiele, čo súvisí aj so situáciou, ktorou si školstvo prešlo za uplynulé obdobie, kedy nastali veľké rozdiely medzi žiakmi podľa prístupu k dištančnému vzdelávaniu.Členovia PK a MZ napĺňali ciele o skvalitňovaní svojej práce pri hodnotení a preverovaní vedomostí samoštúdiom a vzájomnou pomocou v problémových situáciách.
V školskom roku 2021/2022 vznikol nový školský podporný tím, do ktorého boli zaradení:
školský špeciálny pedagóg, výchovný poradca, pedagogické asistentky, koordinátori prevencie. Koordinátorkou je PaedDr. Silvia Vitoslavská - špeciálny pedagóg. Podporný tím zasadá aspoň raz mesačne s cieľom riešiť spoločne nejaký prípad, intervenciu, prevenciu, reagovať na nejakú požiadavku vedenia školy, rodičov, učiteľov a pod.
Počet žiakov školy: 291
Počet tried: 17
Podrobnejšie informácie: viď. tabuľka
Ročník: | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | Spolu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
počet tried | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 16 |
počet žiakov | 46 | 30 | 34 | 15 | 46 | 39 | 38 | 29 | 21 | 298 |
z toho v ŠKD | 21 | 17 | 19 | 7 | 7 | 1 | 2 | 74 |
Pracovný pomer | Počet pedag. prac. | Počet nepedag. prac. | Počet úväzkov pedag. prac. | Počet úväzkov nepedag. prac. |
---|---|---|---|---|
TPP | 37 | 7 | 37 | 7 |
DPP | 0 | 0 | 0 | 0 |
Znížený úväzok | 5 | 0 | 5 | 0 |
ZPS | 1 | 0 | 0,6 | 0 |
Na dohodu | 0 | 0 | 0 | 0 |
počet | nekvalifikovaných | kvalifikovaných | spolu |
---|---|---|---|
učiteľov | 0 | 29 | 29 |
vychovávateľov | 0 | 3 | 3 |
asistentov učiteľa | 0 | 5 | 5 |
spolu | 0 | 37 | 37 |
Trieda | Predmet | Počet hodín týždenne |
---|---|---|
0 | 0 | 0 |
Názov súťaže | Počet žiakov | okr. kolo | kraj. kolo | národ. kolo | medzinár. kolo |
---|---|---|---|---|---|
Hviezdoslavov Kubín | 14 - ŠK | 1 | |||
Vševedko | 35 | 10 | |||
Matematický klokan | 39 | 28 | |||
MAKS | 4 | 4 | |||
Matematický náboj | 5 | 5 | |||
Pytagoriáda | 40 - ŠK | 2 | |||
Kostúrov výtvarný Poltár | 6 | ||||
Stolný tenis | 4 | 4. miesto | |||
Malý futbal | mladší žiaci | 5. miesto | |||
Vybíjaná | dievčatá | 3. miesto | |||
Olympiáda ANJ | 3 - ŠK | ||||
iBOBOR | 2 | ||||
Talentík múz | 24 | ||||
Dejepisná olympiáda | 6 | 3 | 1 | ||
Geografická olympiáda | 9 | 9 | 6 | ||
Biologická olympiáda | 7 | ||||
Chemická olympiáda | 3 | ||||
Technická olympiáda | 4 | ||||
Slávik Slovenska | 12 | 1 |
Letná škola
Škola ako komunita aktérov - učitelia, žiaci a ich rodičia - súťaž s využitím IKT techniky
Burza zhotovených výrobkov v tvorivých dielňach pre deti a rodičov
Princ a bedár - návštevy nákupných centier - finančná gramotnosť
Športom k zdraviu - hry na snehu, prezentácia snežných sôch pre verejnosť
Deň vody - sktivity pri Poltarici
Deň otcov - aktivity na futbalovom ihrisku s rodičmi
Vianočná akadémia - kultúrny program pre rodičov a verejnosť
Deň matiek - kultúrny program pre verejnosť v KD
Fašiangy, Turice - karneval s rodičmi
Návšteva mestského úradu a beseda so zamestnancami mestského úradu na tému Rozvoj mesta Poltár
Deň Zeme - brigáda detí, žiakov a rodičov - skrášľovanie okolia školy
Deň narcisov - Liga proti rakovine
Lyžiarsky a plavecký výcvik
Vtáčie búdky a dekoratívne stojany, drevené srdiečka a ozdoby - prezentácia v areáli školy pre rodičov a priateľov školy
Historická škola - Špania dolina - prezentácia fotodokumentácie
Gazdovský dvor v Zelenom - prezentácia výtvarných prác
Veľkonočné zvyky a tradície - program pre rodičov a priateľov školy
Besedy v mestskej knižnici
Kolieskodravec v ŠKD v spolupráci s rodičmi
Gaštankovo v ŠKD - tvorivé dielne v prírode a prezentácia výrobkov pre rodičov a verejnosť
MDD - športové aktivity s rodičmi
Plavecký deň v Maďarsku s rodičmi a priateľmi školy
V zdravom tele, zdravý duch - aktivity s rodičmi a triednymi učiteľmi v okolí mesta Poltár
Projekty, do ktorých je škola zapojená, ich zameranie, stručná charakteristika
A) Dlhodobé:
Modernizácia technického vybavenia Základnej školy, Školská 3, Poltár
Cieľom projektu je zlepšenie technického vybavenia jazykového laboratória, polytechnickej učebne a prírodovednej učebne.
Skvalitňovanie školskej úspešnosti žiakov so ŠVVP v Základnej škole, Školská 3, Poltár
Projekt bol zameraný ne zníženie miery predčasného ukončenia školskej dochádzky žiakov a pomoc žiakom so ŠVVP
Záujmové vzdelávanie žiakov so zameraním na čitateľskú, matematickú a prírodovednú gramotnosť v ZŠ, Školská 3 v Poltári
Je zameraný na krúžkovú činnosť pre žiakov a vzdelávanie pedagogických zamestnancov
Národný projekt - pomáhajúce profesie v edukácii detí a žiakov II
Je pokračovaním projektu Skvalitňovanie školskej úspešnosti.... a plní tie isté ciele
B) Krátkodobé
Mliečny program
Strom života - likvidácia škodlivého odpadu
Čítam, čítaš, čítame - deti 1. stupňa - čitateľský maratón, skvalitňovanie čitateľskej gramotnosti
Škola priateľská deťom - UNICEFF
Tvoríme si rodinný rozpočet - žiaci 2. stupňa - finančná gramotnosť
Veľkí učia malých, malí učia veľkých - ŠKD
Hra s technikou - čo dokážu žiaci v školskej dielni, polytechnické zručnosti
EKOPROJEKT triedenie odpadu v jednotlivých triedach
Ochranárik - chránené zvieratá a živočíchy
Kockaté hlavy - cieľ: skvalitnenie matematickej gramotnosti
Športom ku zdraviu - projekt zameraný na šport a kultúru
C) V školskom roku 2021/2022 boli školou vypracované projekty:
Letná škola - rozvojový projekt
Projekt bol zameraný na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti, rozvíjanie vyjadrovacích schopností žiakov, matematické predstavy, tvorivosť a priestorovú predstavivosť. Rozvíjali sme komunikačné kompetencie, finančnú gramotnosť žiakov, orientáciu v čase a priestore, pohybové aktivity, športové zručnosti. Aktivity boli zamerané na medzipredmetové vzťahy - slovenský jazyk, prírodoveda, ekológia a MEGI ranč, vlastiveda, kultúrno - historické dedičstvo nášho mesta.
IT akadémia partner
Cieľom projektu je Transformácia vzdelávania a školy pre digitálnu dobu
Projekt Spolu múdrejší II a III
Projekt bol zameraný na doučovanie slaboprospievajúcich žiakov v predmetoch: matematika, ANJ, prvvouka, prírodoveda, FYZ, CHE a BIO. Projekt bol z nášho pohľadu úspešný. Pomohol žiakom s napredovaním vo výchovno - vzdelávacom procese a odmenil učiteľov, ktorí túto činnosť - doučovanie- vykonávali dlhé roky bez akéhokoľvek finančného ohodnotenia.
ENVIROPROJEKT 2022
Projekt je zameraný na rozšírenie záujmu žiakov o obehové hospodárstvo a tvorbu produktov z odpadu generovaného domácnosťami. Našou snahou je zhodnotiť takýto bioodpad v rámci nášho areálu a využiť ho v pestovaní rastlín v interiéri a exteriéri školy. Chceli by sme vybudovať na tieto účely kompostovisko. Projekt zatiaľ nebol schválený.
Projekt Školský digitálny koordinátor národných projektov ediT 1 a 2
Úlohou ŠDK je koordinovať informatizáciu a vzdelávanie prostredníctvom digitálnych technológií s cieľom podporiť transformáciu vzdelávania a školy pre 21. storočie, resp. digitálnu budúcnosť.
Dátum poslednej inšpekčnej kontroly: 22.11.2021
Druh inšpekcie: Následná inšpekcia
V Správe o výsledkoch školskej inšpekcie vykonanej dňa 22.11.2021 bolo konštatované:
Opatrenia prijaté riaditeľkou školy po komplexnej inšpekcii boli splnené: Rozpracovaním UO školou zvoleného predmetu RTZ určili obsah a očakávané výsledky učenia sa žiakov. Vedením evidencie hodnotenia v 0. a 1. ročníku a odôvodňovaním udelenia znížených známok zo správania v katalógovom liste žiaka získali relevantné podklady pre poskytovanie spätnej väzby. Zamestnanci, ktorých sa príslušné inšpekčné zistenia týkali, boli s výsledkami a závermi oboznámení.
Škola má 19 kmeňových tried, 2 počítačové učebne, 4 odborné učebne - jazykové laboratórium, chemicko - biologickú učebňu, školské dielne a kuchynku. Odborné učebne boli zriadené a vybavené pomôckami v rámci rozvojového projektu Moderné vzdelávanie. V škole sa nachádza školská knižnica, ktorá bola zriadená na základe získaného grandu Projektu Revitalizácia a elektronizácia ŠK.V suteréne je zriadená gymnastická telocvičňa a stolnotenisový kútik. V rámci projektu Záujmové vzdelávanie žiakov sme získali ďalšiu IKT techniku - interaktívne tabule, notebooky, skener a tlačiareň, skartovačku a inú IKT techniku určenú na vyučovací proces. V škole funguje výdajňa stravy, ktorá spadá pod ZŠ, Slobody. Školský areál je novooplotený, nachádza sa v ňom altánok určený pre alternatívne vyučovanie, trávnaté ihrisko, tartanová dráha, doskočištia, volejbalové a basketbalové ihrisko. V rámci participatívneho projektu bol zriadený aj detský kútik s preliezkami pre deti v ŠKD. V okolí bežeckej dráhy sa nachádzajú drevené lavičky, ktoré v školskom roku 2022/2023 chceme zrekonštruovať.Pred školou je kvetinový parčík s lavičkami, ktorý často na oddych využíva aj verejnosť. Schody a vstup do budovy školy je novovydláždený. Svojpomocne sme si začali budovať aj florbalové ihrisko, chýbajú nám ešte mantinely a vrchná mrazuvzdorná vrstva betónu alebo asfaltu. Chýba nám telocvičňa - riešime to v spolupráci s mestom, ktoré nám poskytuje mestskú halu a Spojená škola v Poltári nám na pár hodín poskytuje telocvičňu hlavne pre malé deti. Väčšiu časť moderných učebných pomôcok sme získali cez rozvojové projekty, ale chýba nám ešte zariadenie - lavice, stoličky a skrine do 4 tried.
Ciele, ktoré si škola určila v koncepčnom zámere rozvoja školy a jeho vyhodnotenie:
Víziu školy Chcem sa učiť, lebo viem prečo a ako sme predefinovali do strategických cieľov:
S1: Neustále zdokonaľovať personálne a materiálno technické podmienky pre zvýšenie kvality vzdelávania a poskytovania služieb v prezenčnom a dištančnom vzdelávaní
S2: Modernizovať metódy a formy výchovno - vzdelávacieho procesu formou profesionálneho rozvoja pedagogických zamestnancov
S3: Škola ako funkčné centrum pre celoživotné vzdelávanie a športové aktivity pre deti, rodičov a verejnosť
Tieto oblasti sme v rámci autoevalvácie vyhodnotili na rôznych úrovniach - žiak, trieda, PK a MZ, vedenie školy, rodičia.
V rámci dištančného vzdelávania sa zlepšil komunikačný kanál školy a rodičovskej verejnosti.
Oblasti, v ktorých škola dosahuje dobré výsledky:
ZŠ ako zariadenie rodinného typu
Rozširovanie elektronizačného a informačného systému
Optimizmus vedenia školy a zamestnancov školy
Profesionálny rozvoj pedagogických zamestnancov
Tvorivý prístup učiteľov a ostatných zamestnancov školy
Uplatňovanie moderných metód a foriem vyučovania
Získanie moderných učebných pomôcok cez EU fondy - projekty
Zariadenia do odborných učební cez projekty
Odborná starostlivosť o žiakov vyžadujúcich individuálny prístup
široká ponuka záujmovej činnosti
Spolupráca s rodičmi a priateľmi školy
Spolupráca so zriaďovateľom školy
Spolupráca s poradenskými zariadeniami v Poltári a v Lučenci
Metóda CLIL od 1. ročníka
Odborné vyučovanie cudzích jazykov
Intezívna spolupráca s manažmentami SOŠ v oblasti profesijnej orientácie žiakov
Priateľská klíma medzi pedagogickými zamestnancami, žiakmi a rodičmi
V rámci možností vlastných finančných prostriedkova financií získaných z projektov modernizácia interiéru a exteriéru školy
Oblasti, v ktorých sú nedostatky:
Klesajúca populácia v regióne
Zvyšovanie počtu žiakov s vývinovými poruchami učenia
Nedostatočné množstvo pedagogických asistentov
Nedostatočné finančné ohodnotenie pedagogických zamestnancov za prácu nad rámec ich povinností
Nedostatok finančných prostriedkov na dozariaďovanie učební - lavice a stoličky, skrine
ŠKD nemá vlastné priestory
Čitateľská gramotnosť
Chýbajúca telocvičňa
Ohrozením je preferovanie kvantitatívnych ukazovateľov nad kvalitatívnymi pri hodnotení školy a neustále meniaca sa štátna školská politika
Návrh opatrení, príležitosti a šance:
Spolupráca a riešenie problémov s PK a MZ a novozriadeným podporným tímom školy
Spolupráca s koordinátormi na elimináciu nežiadúcich javov
Návštevy školskej a mestskej knižnice
Spätná väzba rodič - učiteľ - žiak
Plnenie cieľov a plánov čitateľskej gramotnosti - zvyšovanie učebnej kompetencie žiakov
Tvorba projektov na modernizáciu zariadenia školy
Rekonštrukcia podkrovia na učebný proces a pre ŠKD
Besedy so spisovatľmi nášho regiónu
Včasná diagnostika vývinových porúch učenia a správania žiakov už od 2. ročníka ZŠ
Spolupráca s MŠ
Spolupráca s komunitným centrom v PT
Prezentácia školy na verejnosti
Počet žiakov so ŠVVP: 1. stupň: 8 žiakov - dyslexia, dysortografia,dyskalkúlia a poruchy aktivity a pozornosti. 1 žiak ZZ - MP variant A ( podľa osnov ŠZŠ)
2. stupeň: 25 žiakov - dyslexia, dysortografia, dyskalkúlia a poruchy aktivity a pozornosti, ADHD
Všetci žiaci majú vypracované IVP, na ktorých sa podieľajú: CPPPaP, špeciálna pedagogička, triedni učitelia a podporný inkluzívny tím školy. Týmto deťom pomáhajú aj pedagogické asistentky, ktoré máme zamestnané cez MŠVVaŠ SR a cez projekt Pomáhajúce profesie v edukácii detí a žiakov II. Napriek tomu nám ešte pedagogické asistentky chýbajú z dôvodu veľkého počtu detí so ŠVVP. Každý rok robíme autoevalváciu výchovno - vzdelávacích výsledkov týchto žiakov v rámci PK a MZ a v rámci projektu - vyhodnocovacia správa. Na základe toho prijímame opatrenia a meníme formy a metódy práce s prihliadnutím na individuálne schopnosti detí. V prípade potreby ich dávame rediognostikovať. Percentuálne vyhodnotenie za školský rok 2021/2022: 35 % detí si zlepšilo prospech, 45 % ostalo na tej istej úrovni a 20 % si prospech pohoršilo.
Počet zapísaných prvákov k 30.6.2021: 31/17 dievčat 0 - tý ročník: 9/5 dievčat
Skutočný počet žiakov 1.ročníka k 15.9.2021: 31/17 dievčat
Počet detí s odloženou školskou dochádzkou: 2/ 1 dievča
Ukončenie školskej dochádzky na ZŠ k 30.6.2022
Nižší ročník | 5.roč. | 6.roč. | 7.roč. | 8.roč. | 9.roč. | Spolu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Počet žiakov | 0 | 2 | 0 | 5 | 3 | 21 | 31 |
Gymnázium Lučenec: 4 žiaci
Zdravotná škola: 1 žiačka
SOŠ: 4 - ročný študijný odbor: 11 žiakov
3 - ročný učebný odboe: 5 žiaci
Všetci prihlásení žiaci na SŠ boli prijatí, 2 žiaci ukončili povinnú školskú dochádzku mimo územia SR v zahraničí.
Trieda | AnJ | BIO | DEJ | ETV | FRJ | FYZ | GEG | HUV | HPD | CHE | IFV | INF | KAJ | KNJ | MAT |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0.ROČ. | |||||||||||||||
1.A | 1 | 1,43 | |||||||||||||
1.B | 1 | 1,07 | |||||||||||||
2.A | 1 | 1,08 | 1,33 | ||||||||||||
2.B | 1 | 1,19 | 1,31 | ||||||||||||
3.A | 1,92 | 1 | 1,23 | 2,08 | |||||||||||
3.B | 1,76 | 1 | 1,12 | 2,18 | |||||||||||
4.A | 2 | 1,07 | 1,29 | 1,57 | |||||||||||
5.A | 2,85 | 2,65 | 2,7 | 2,7 | 1,65 | 2,05 | 3,25 | ||||||||
5.B | 3,36 | 2,6 | 2,95 | 3,05 | 1,2 | 2,1 | 3,6 | ||||||||
6.A | 3,29 | 2,47 | 3 | 3 | 3,06 | 1,88 | 1,88 | 3,29 | |||||||
6.B | 2,55 | 2,23 | 2,5 | 2,36 | 2,45 | 1,68 | 1,5 | 2,86 | |||||||
7.A | 3,06 | 2,83 | 2,94 | 2,83 | 3,17 | 2,22 | 2,83 | 1,94 | 3,39 | ||||||
7.B | 2,79 | 1,95 | 2,05 | 1,89 | 2,26 | 1,74 | 2,11 | 1,68 | 2,32 | ||||||
9.A | |||||||||||||||
8.A | 2,23 | 2,04 | 2,27 | 2,69 | 2,5 | 1,69 | 2,62 | 1,5 | 2,58 | ||||||
9.A | 2,26 | 1,68 | 2 | 2,32 | 2,11 | 2,68 | 1,37 | 2,79 |
Trieda | NBV | NEJ | OBN | OBV | PCP | PNV | PVC | PRI | PDA | prvá | PVO | RGM | RVK | RPH | RUJ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0.ROČ. | |||||||||||||||
1.A | 1,21 | ||||||||||||||
1.B | 1 | ||||||||||||||
2.A | 1,25 | ||||||||||||||
2.B | 1,31 | ||||||||||||||
3.A | 1,08 | 1,92 | |||||||||||||
3.B | 1 | 1,76 | |||||||||||||
4.A | 1 | 1,71 | |||||||||||||
5.A | |||||||||||||||
5.B | 2,5 | ||||||||||||||
6.A | 2,88 | ||||||||||||||
6.B | 1,95 | ||||||||||||||
7.A | 2,36 | 2,89 | |||||||||||||
7.B | 1 | 2,32 | |||||||||||||
9.A | |||||||||||||||
8.A | 3,33 | 2,35 | 1 | 1 | |||||||||||
9.A | 2,42 | 1 |
Trieda | SJL | SPR | SEE | SPH | TEH | THD | TSV | TEV | VEU | VLA | VUM | VYV | ZEM | ZMR |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0.ROČ. | 1 | |||||||||||||
1.A | 1,43 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||
1.B | 1,29 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||
2.A | 1,58 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||
2.B | 1,56 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||
3.A | 2,23 | 1,23 | 1 | 2 | 1,92 | 1 | ||||||||
3.B | 2,18 | 1 | 1 | 1,82 | 1,18 | |||||||||
4.A | 1,79 | 1 | 1 | 1,93 | 1 | |||||||||
5.A | 3,05 | 1,2 | 1,15 | 1,85 | 2,15 | |||||||||
5.B | 3,15 | 1,25 | 1,1 | 1,3 | 2 | |||||||||
6.A | 2,94 | 1,24 | 1 | 1,59 | 1,47 | |||||||||
6.B | 2,55 | 1 | 1,05 | 1,23 | 1,55 | |||||||||
7.A | 3,11 | 1,5 | 1 | 1,78 | 2,56 | |||||||||
7.B | 2,37 | 1,11 | 1,21 | 1,47 | 1,53 | |||||||||
9.A | ||||||||||||||
8.A | 2,73 | 1,15 | 1 | 1,35 | 1,88 | |||||||||
9.A | 2,89 | 1 | 1 | 1,47 | 1,21 |
Trieda | Počet | Prospeli | Neprospeli | Neklasifikovaní |
---|---|---|---|---|
0.ROČ. | 9 | 9 | 0 | 0 |
1.A | 14 | 14 | 0 | 0 |
1.B | 15 | 15 | 0 | 1 |
2.A | 13 | 13 | 0 | 1 |
2.B | 16 | 16 | 0 | 0 |
3.A | 15 | 14 | 0 | 2 |
3.B | 18 | 18 | 0 | 1 |
4.A | 14 | 13 | 1 | 0 |
5.A | 24 | 23 | 1 | 4 |
5.B | 22 | 19 | 3 | 2 |
6.A | 17 | 17 | 0 | 0 |
6.B | 22 | 20 | 2 | 0 |
7.A | 18 | 14 | 4 | 0 |
7.B | 19 | 17 | 2 | 0 |
9.A | 0 | 0 | 0 | 0 |
8.A | 27 | 22 | 5 | 2 |
9.A | 21 | 21 | 0 | 2 |
Dotácia na prenesené kompetencie pridelené zriaďovateľom: 716 280 eur
Čerpanie:
Mzdové prostriedky a odvody: 653 969 eur
Cestovné náhrady: 274 eur
Energie, voda a komunikácie: 18 009 eur
Materiálové náklady: 4 744 eur
Náklady na rutinnú a štandardnú údržbu: 437 eur
Služby: 38 297 eur
Nemocenské: 550 eur
Energie, tovary a služby spolu: 62 311 eur
Prenesené kompetencie spolu: 716 280 eur
Nenormatívne finančné prostriedky:
Dopravné žiaci: 3 930 eur
Finančné prostriedky pre žiakov zo SZP: 6 100 eur
Vzdelávacie poukazy: 7 059 eur
Čítame radi: 800 eur
Digitálne technológie: 2 000 eur
ŠDK: 2 250 eur
Spolu múdrejší: 9 087 eur
Letná škola: 4 000 eur
Odchodné: 3 979 eur
Príspevok na učebnice: 5 398 eur
Asistentky: 23 165 eur
COVID špecifiká: 2 876 eur
SPOLU: 70 644 eur
ÚPSVaR HN: 1 460,80 eur
Dotácia na originálne kompetencie pridelené zriaďovateľom: 42 466 eur
Mzdové prostriedky a odvody: 45 192 eur
Energia, voda a komunikácie: 654 eur
Služby: 188 eur
Odchodné: 1 127 eur
Energie, tovary a služby spolu: 3 124 eur
Príspevky od rodičov na čiastočnú úhradu nákladov ŠKD: 5 850 eur
Spolu OK + vlastný príjem: 48 316 eur
Názov záujmového krúžku | Počet detí | Počet skupín | Vedúci |
---|---|---|---|
Anglický krúžok | 8 | Mgr. Michal Apjár | |
ANJ Sovíčatá | 18 | Mgr. Miroslava Miadoková | |
Čítame so zábavou | 11 | Mgr. Janka Kubaliaková | |
Florbalový krúžok | 20 | Mgr. Ivan Urda | |
Hravá angličtina | 16 | Mgr. Margaréta Kochanová | |
Ja a počítač | 12 | Mgr. Andrea Telek Nociarová | |
Múdre sovičky | 14 | PaedDr. Anna Bodnárová | |
Nulťáčik | 7 | Mgr. Alena Bútorová | |
Olympiáda z anglického jazyka | 2 | Mgr. Jana Dobrová | |
Orientácia v prírode a turistika | 9 | Mgr. Andrej Rončák | |
Počítač-zábava a nástraha | 6 | PhDr. Dušana Kminiaková | |
Programovanie | 12 | RNDr. Milan Bodnár | |
Recitačný krúžok | 4 | Mgr. Magdaléna Sýkorová | |
Slovenčina bez obáv | 14 | Mgr. Jana Dobrová | |
Slovenčina nás baví | 16 | PhDr. Katarína Koldová | |
ŠKD 1 | 29 | Eva Dudášová | |
ŠKD 2 | 29 | Bc. Michaela Nosáľová | |
ŠKD 3 | 26 | Mgr. Jana Sivičeková | |
Štvrtácke všeličo | 6 | Mgr. Monika Malá | |
Zábavný tanec | 18 | Mgr. Martina Kromholcová | |
Zdravotnícky krúžok | 25 | PaedDr. Silvia Vitoslavská |
Rodičia sú pre našu školu nenahraditeľnými partnermi
Informovanie rodičov:
Rodičov pravidelne informujeme o aktivitách školy na našej webovej stránke a nájdete nás aj na sociálnej sieti Facebook.
Rodičia majú prístup do zaheslovanej čast webstránky, kde nájdu mnohé užitočné informácie o svojom dieťati a vyučovaní. Využívame elektronickú žiacku knižku, kde majú rodičia kedykoľvek prístup k aktuálnemu hodnoteniu dieťaťa. Na internete majú dostupnú aj elektronickú triednu knihu, a tak vedia, čo sa ktorý deň deti učili v škole, na čom deti pracujú a tiež prehľad o dochádzke dieťaťa.
Spoločné výlety a exkurzie
Deti našej školy a ich rodiny sa môžu zúčastňovať školských výletov a exkurzií, ktoré sú spojené s poznávaním a športovaním.
Spoločný program
V priebehu školského roka organizujeme v rámci ŠKD spoločné programi pre deti a ich rodičov - tvorivé dielne, prezentácie prác detí, rozprávkové noci
Konzultačné hodiny
Naši učitelia ako aj vedenie školy majú konzultačné hodiny, počas ktorých sa venujú rodičom individuálne.
Špeciálny pedagóg
Špeciálny pedagóg sa podieľa na spoločnom riešení výchovných problémov detí
Manažment školy
4 rodičia sú členmi Rady školy. Majú tak možnosť priamo ovplyvňovať riadenie školy
Návrhy a nápady
Veľmi si vážime všetky návrhy a nápady, s ktorými rodičia detí za nami prichádzajú. Všetky priebežne vyhodnocujeme a po zvážení inovujeme našu prácu.
Riešenie sťažností a pripomienok
Našu prácu sa snažíme robiť tak, aby sťažnosti nevznikali. Napriek tomu sa môže stať aj sa stáva, že rodičia niekedy nie sú spokojní, inak chápu situáciu ako my. Preto vítame, keď nás rodičia včas kontaktujú, aby sme prípadné nedorozumenia mohli čím skôr vyriešiť.
Finančná výpomoc škole
Rodičia prispievajú na voľnočasové aktivity dobrovoľným darom škole 5 € za rodinu na polrok.
Naša škola má dlhodobú tradíciu. Sídlila tu SVŠ, gymnázium, ZUŠ a od roku 1959 - od jej zriadenia základná škola. V súčasnosti sa v budove nachádza základná škola, čo konečne odstránilo boj o priestorové podmienky. Všetky kmeňové triedy máme obsadené a konečne zriadené aj nové odborné učebne, nakoľko predtým sme to priestorovo nedokázali realizovať. Sme školou modernou a tvorivou, školou rodinného typu, priateľstva a porozumenia. Našu školu už opustili ticícky mladých ľudí, z ktorých sa stali inžinieri, lekári, právnici, učitelia a našli uplatnenie na rôznych postoch spoločenského, kultúrneho a politického života. Náš kolektív stavia na KVALITU a nie na kvantitu. Veď práve o tom je práca podagogického kolektívu našej školy. Možno niekedy príde k zmene financovania škôl, čo bude veľkou výhrou pre školský systém v našej republike, hlavne čo sa týka prenesených a originálnych kompetencií. Za minulý rok môžeme konštatovať, že pre našu školu bol normatív v rámci prenesenýc a originálnych kompetencií dostačujúci, nakoľko sme už nemuseli uhrádzať vykurovanie v ZŠ, Slobody. Navŕšenie rozpočtu však určite privítame, aby sme mohli ďalej modernizovať školu a motivovať učiteľov. Veľkým prínosom nám boli získané finančné prostriedky z rozvojových projektov - zriadenie odborných učební, IKT techniky a učebných a školiacich pomôcok. V rámci autoevalvácie sa zistilo, že sme dobrý kolektív, zamestnanci radi chodia do práce, radi vzdelávajú všetkých žiakov bez rozdielu, sami sa zúčastňujú profesionálneho rozvoja, aby zdokonaľovali svoje inovatívne formy a metódy. Vedomosťami a mravnými kvalitami chceme naďalej ako jedna veľká školská rodina vyzbrojovať mladú generáciu a kvalitne ju pripraviť na vstup do spoločnosti. Dokázali sme veľa zmien v interiéri, exteriéri a v modernom vyučovaní, preto chceme ako samostatný právny subjekt pokračovať vo vzdelávacom procese všetkých detí a rodičov, ktorí nám dajú prirodzenú dôveru.
Vypracoval: Mgr. Eva Dirbáková
V Poltári, 14. októbra 2022
Správa prerokovaná v pedagogickej rade dňa: 30.8.2022
Správa prerokovaná v Rade školy pri ZŠ, Školská 3 v Poltári dňa 19.10.2022
Predseda RŠ: Mgr. Andrej Rončák
Zriaďovateľ školy: MESTO POLTÁR
schvaľuje/ neschvaľuje Správu o výchovno - vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach za školský rok 2021/2022
Primátorka mesta: Mgr. Martina Brísudová