Mesto Poltár
MestoPoltár

Návšteva Planetária - ZŠ Školská 3

Návšteva Planetária

Dňa 9.12.2022 sa žiaci 3. a 4. ročníka vydali za vesmírnym zážitkom do Krajskej hvezdárne a planetária Maximiliána Hella v Žiari nad Hronom, ktorý ich naplnil novými poznatkami z oblasti astronómie a jej príbuzných vied.

V rámci nášho mimoškolského vzdelávania zažili žiaci nezabudnuteľnú celooblohovú projekciu v moderných priestoroch digitálneho planetária, premietnutím videofilmu s názvom POLARIS - vesmírna ponorka a tajomstvo polárnej noci.

Predstavte si, že sa na severnom póle z ničoho nič objaví tučniak. Veru,  na začiatku nášho príbehu sa to skutočne stane. Veľmi rýchlo sa však skamaráti s domorodcom - polárnym medveďom Vladimírom a okrem spoznávania oblohy, začnú spolu objavovať aj zákonitosti striedania svetla a tmy za polárnym kruhom. No a keď pri svojom vedeckom bádaní zostroja lietajúcu ponorku a len tak mimochodom podniknú cestu do vesmíru, o napínavý príbeh je postarané...

Súčasťou nášho programu bol aj  pobyt v UFO sále spojený s interaktívnym výkladom o telesách slnečnej sústavy. Keďže nám počasie neprialo, pozorovať Slnko sa nám nepodarilo.

Exkurzia sa všetkým veľmi páčila a domov sme odchádzali plní skvelých zážitkov, dojmov a nových vedomostí.

Dátum vloženia: 14. 12. 2022 10:06
Autor: A. Telek Nociarová

Pre občanov

Kalendár

Tip pre nepočujúcich

Logo

Vážení nepočujúci občania, dovoľujeme si Vám oznámiť, že pri návšteve nášho úradu môžete komunikovať aj prostredníctvom služby Online tlmočník.

Vaše požiadavky vybavíme rýchlo a jednoducho cez Skype hovor s reálnym tlmočníkom. Službu bezplatne prinášajú spoločnosť Telekom a Nadácia Pontis, a to v pondelok, stredu a piatok v čase od 8:00 do 20:00 hod.

Online tlmočníka môžete využívať pri riešení akýchkoľvek situácií. Bližšie informácie o tom, ako používať službu nájdete po kliknutí na tento link.

Autor: Radoslav Kmec, PR oddelenie Nadácie Pontis

Mobilná aplikácia

Sledujte informácie z nášho webu v mobilnej aplikácii - V OBRAZE.
Voľne k stiahnutiu:

Návštevnosť

Návštevnosť:

ONLINE:8